Leveringsbeleid Shop voor Dieren
Wat zijn de levertijden?
Bij producten die op voorraad zijn is de levertijd binnen twee werkdagen. Echter sommige producten kennen een langere levertijd. Als de producten niet op voorraad zijn, nemen wij binnen vijf werkdagen contact met u op.
Hoe vraag ik de status van mijn bestelling op?
Dat kan uitsluitend per mail. Gedurende de dag zijn we vaak onderweg op in ons magazijn bezig en dus niet altijd achter de PC. Het is dan ook lastig telefonisch antwoord te geven op dergelijke vragen. De voorkeur heeft dan ook een bericht per mail
Kan ik ook een product ook afhalen?
Neen, dit is niet mogelijk. Wij hebben geen winkel of showroom. De producten worden vanuit een centraal magazijn verzonden. (Dropshipment)
Kan ik het product op een ander adres dan mijn eigen adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. Tijdens het bestelproces kunt u opgeven dat u het product wilt laten bezorgen naar een ander verzendadres.
Wat als het product vertraging oploopt tijdens verzending?
Indien het door overmacht of andere reden niet lukt het door u bestelde product na vijf werkdagen te leveren, zullen wij er alles aan doen om met u contact op te nemen en u op de hoogte te stellen van de vertraging. Dit kan telefonisch of per e-mail gebeuren.
Kan er ook geleverd worden buiten Nederland?
Neem hiervoor contact op met ons team. Wij kunnen dan nagaan of het mogelijk is om in het land van uw keuze te leveren.